Súťaž v programovaní Imagine

Vašou úlohou je naprogramovať prázdny hrací plán hry Sudoku na čo najmenší počet príkazov. Riešenie musí byť vytvorením procedúry, ktorá tento hrací plán nakreslí a nemožno použiť už predkreslený obrázok.

Vzor, ako by mal hrací plán vyzerať:

Do počtu príkazov nepočítame viem názov_procedúry a koniec a číselné parametre či už vo forme čísla alebo premennej.

Celkové poradie

  1. Čajka 9. A 18
  2. Petróc 7.A 21
  3.  Micheĺ 9.A 22
  4.  Varinský 7.A 29
  5. Richnavský 31

Poradie podľa jednotlivých tried

9.A

  1. Čajka 18
  2. Micheľ 22
  3. Richnavský 31
  4. Krajňáková 39
  5. Sabovčíková a Genčiová 91
  6. Kalina 98

7. A

  • Petróc 21
  • Varinský 29
  • Melicherová 31
  • Gbúrová 32
  • Lukáč, Orosz 75
  • Bucher 85

7. B

  • Sremaňák 40 (Patrikove riešenie zverejním, ako jediný použil parameter, ktorý určuje, aký veľký bude hrací plán)
  • Jakubčák 56
  • Šašala – veľa 🙂

Učiteľ TM 17. Pôvodne som mal 21, keď Petróc dosiahol rovnaký počet, ešte som to zredukoval.

print

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *